2009-10-24

Wiw


Den här veckan har Carro varit här, askul :D Jag vill börja med dom bästa citaten:


  • "Intresseflaggan intecknar" - Carro

  • "Fail." - Lärare Tommy

Det tredje bästa citatet kräver en förklaring för att man ska fatta x) Såhär var det, under mattelektionen fick alla i klassen varsinn glasspinne för att fira grön flagg i skolan. Carros glass var nu halväten och satt på mitten av hennes pinne när hon brister ut:


- Jag får inte upp den!


Varpå Frida ger ett gott råd:


- Men kolla, du måste stoppa in hela i munnen och DRA upp den...


Carro nickar, och några sekunder efter ligger vi alla och asgarvar xD Misstolking liksom? :P


Jag och Carro hade det flummigt den här veckan iallafall, som vi alltid har. Och vi träffas senast vid nyår igen, :) . Men nu har hon åkt, alltid lika tråkigt :(

Idag skaffade jag facebook, jag är förvirrad XD

3 kommentarer:

  1. Åååå, Emmi vill komma tillbaka! :( Men jag kommer vi Nyår! Då blir det fler roliga citat! :D <33

    SvaraRadera
  2. YES! :D hahah, vi två äger :P <3

    SvaraRadera
  3. Hahahhahahah stooooor misstolkning med glasspinnen xD

    SvaraRadera