2009-10-04

NewMoon and sunday...



Jag gjorde ett helt korthus! Proffsigt... o.O
Nu har jag duschat och ätit middag, kollade nyss på top model och om en halvtimme börjar parlamentet :) Imorrn börjar en hel vecka, BLÖH säger ja bara! Den här veckan var nästan olidlig tills på fredan, hur ska jag stå ut med en hel lång skolvecka till? ;O
Fast jag har mycket att se fram emot. Bland annat småsaker som att gå ut med hundarna och dansa och träffa kompisar. Men också att om 4 veckor är det höstlov, och när höstlovet är klart kan jag vara hyper i två veckor, för sen blir det NEW MOON premiär! Det kom massa nya bilder från filmen idag med hög kvalite, här över är några :)

2 kommentarer:

  1. saraaaaaas ! :D6.10.09

    längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar WIIIIIIEEEE :D:D:D <3333 AAAAAHH JAG VILL SE DEN NUUUUUEE ! :D <3

    SvaraRadera
  2. Haha jaaaa! XD

    SvaraRadera