2009-10-09

Thinking wierd


Snart blir det sushi, precis som förra veckan hahah, rutin? x)
Måste bara berätta en konstig sak. Imorse var jag glad att skolveckan var över och det skulle blir helg. Men då kommer min lärare Tommy och börjar prata om att man inte ska va glad när veckor gått snabbt, och så kommer det bara kännas som *pof*, och vips, så är vi 50 och undrar vad vi gjort av livet. Jag och Frida fick lite ånget och började diskutera vad för minnesvärda saker vi kunde gjort under veckan istället för att plugga saker som vi ändå inte kommer bry oss om senare i livet. Vi kunde ha åkt på resa eller nått sånt minne för livet. Sen kom jag med förslaget att vi hade kunnat bestiga mout everest, men det kanske var lite way out of line. Det var inte dagens höjdpunkt. Och nu pratar nån på tv om att man ska leva i nuet och vara 100% närvarande eftersom man aldrig vet vad som kommer hända om 10 minuter, 1 dag eller 50 år.
Usch, nu ska jag sluta tänka på framtiden x) Leva i nuet kanske jag ska satsa på hahah? :)
Puss alla som blev förvirrade av mitt inlägg,
Ems

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar