2009-10-27

NEW MOON MIDNATTSVISNINGEN! :D


Ja, har inte så mycket att skriva. Det är höstlov, och livet känns rätt härligt!
Idag var SaraP här. Vi spelade Wii, och ägde på att cykla. Vi spelade in ett videoklipp, kanske ska lägga upp det? Föressten så är jag överlycklig av en anledning - jag ska på midnattsvisningen av NEW MOON! : D Det var bara ren tur att jag han få hyfsade biljetter! Jag, SaraP och SaraS sitter nu på andra raden nästan i mitten. Plus min mamma som följer med så, jag är bombsäker på att jag kommer in med eller utan leg haha ; ). I det här fallet utan... Men det ska iallafall bli BÄST! Så ska man klä ut sej till en Twilight-karaktär också och eventuellt vinna priser. Jag tänker styla mig till Bella, SaraS ska va Rosalie och SaraP vet jag inte ännu haha? Hon hade några idéer, tror hon hade nån plan på att komma som Sam, i jeans och bar överkropp? x) Tror inte det är världens bästa idé. Mamma säger att hon tänker ta med sig öronproppar till visningen... Jag undrar då varför x). Haha jag är 100% säker att jag kommer skrika, gråta, skratta och uppleva typ alla andra möjliga utbrott under filmen hahah. Men nu blev jag helt glad, mina mungipor vägrar åka ner. Sitter här och ser 10 min i 0, borde väll va trött. Men jag sitter faktiskt i soffan och kollar när Ejke, Alex och Oskar spelar nått "döda, döda, dödaaaa!" spel. Wihuuuu... ^^
Okej, ett sista utbrott:
JAG SKA PÅ MIDNATTSVISNINGEN AV NEW MOON!
OMFG!
WOHOOOOOO!
*puh*, var tvungen att få det ur mig. Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar