2009-10-03

If i could deam, it would be about you

Effektiv dag! Gjort klar flertal läxor, vart ute på en låååång promenix med hundarna, OCH städat rummet! Bilder från promenad kommer kanske sen :)
Har haft lite "nostalgi-dag" också... Satt och läste två av mina favorit kapitel ur The Twilight Saga : D aaaah, blir glad bara jag hör namnet. Men två av mina favorit kapitel jag läste idag är alltså The Angel ur Twilight och The happily ever after ur Breaking Dawn! IIIIH : D : D älskar älskar älskaaaar. Haha jag är en nörd jag vet. Jag har till och med köpt "Bella-jackan"... den passar mej ganska bra faktiskt. Och när jag har på mej den så säger ännu fler folk att jag liknar Bella, (Kirsten Stewart) än innan jag har på mej jackan. Fast de är folk som säger de annars också, och då blir jag så GLAD :D XD
Nej de här får blir ett kort inlägg för nu vill jag öva inför tisdags-dansen och duscha innan middan.
Puss alla Twilightnördar,
Överstenörden Ems

2 kommentarer:

  1. Anonym10.10.09

    kan du visa bild på jackan?

    SvaraRadera
  2. sv: Jag kan lägga upp en bild någon gång :)

    SvaraRadera