2009-10-02

Im the jury now

Okej nu har ja tre favoriter. Jag gillar mest Erik, Tove pch Erika! :) Bestämt mej för att göra en liten bedömning på alla som sjöng idag. Och nu menar jag BARA sångmässigt och när dom uppträdde.

(och nej, den här bloggen kretsar inte runt idol 2009, det råkade bara vara dagens lilla ämne)

Erik: Superbra som vanligt, kunde kört lite mer "lugna" toner bara.
Reza: Helt ok, var bättre förra gången.
Erika: Sjöng jätteklart och gillade låten!
Calle: Var skön förut men nu är han bara tråkig och lam.
Nicklas: Helt ok, inte tråkig men berörde inte.
Tove: Asbra! Gillar stilen.
Jon: Tröttnat på hans stil, tycker den känns falsk.
Eddie: Nja... Bättre förra gången.
Karolina: Hon har ju bra utstrålning och röst, men av någon anledning stör ja mej på henne.
Rabih: Riktigt bra vissa delar, andra delar sjöng han sönder låten lite om ni fattar. Plus att låten är en klar favoritlåt för mej som är noga med att inte lyssna sönder den, tycker den är en klassiker.
Mariette: Duktig, men inte en av mina favortier.
Camilla: Hahah, när hon började sjunga drog jag nått skämt om att hon skulle speeda upp låten igen, och när jag hör takten öka i musiken typ fryser ja till, och sedan börjar jag panikgarva under hela låten, varför gjorde hon så IGEN? Varför varför???

Ja nu är jag klar med att leka jury, nu ska vi se vem som åker ut :)

2 kommentarer:

  1. Linnea4.10.09

    camilla fick inte byta låt som hon ville :P tyckte också dt var fail först

    SvaraRadera
  2. Haha jag vet, hörde de sen. Men ändå? XD Haha hon kan ju inte göra det en gång till iallafall, då är hon ju bara dum i huvudet...

    SvaraRadera