2009-10-02

The beginning of something old

Här är min nya blogg där jag skriver om min vardag och intressen. :)
Hade en annan blogg förut, men jag valde att byta.
Jag heter Em, och ska fylla 15 den 19 januari 2010. Jag älskar att vara med kompisar och familjen, och en stor hobbby är att dansa och sjunga. Jag jobbar också som skådespelare. Min stora "obsession" är självklart "the TWILIGHT saga" som jag kommer skriva om mycket här. Jag ÄLSKAR böckerna och filmen, läst om böckerna i orginalspråket säkert 100000 ggr! Filmen tycker jag också är jättebra och jag kan inte vänta till den 20 november då "New Moon" har premiär. Jag tar inte den här bloggen särkilt seriöst, ser det bara som en kul grej. Hah, och eftersom jag har skola blir det nog inte världens bästa uppdateringar. Där förlorade jag just alla läsare eller hur? Jaja jag man ska ju vara ärlig :D

Puss till alla som gillar bloggen!
Ems

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar