2009-10-11

A bad day.

Idag har det varit massa folk här igen, men jag har lyckats få några läxor gjorda. Fast just nu sitter jag och försöker stressa ihop något som ska föreställa ett bra hemkunskapshäfte... Fast det kan man inte kalla det. Usch usch usch!!! Önskar jag kunde strunta i alla läxor bara för en dag. Så fort jag vaknade imorse började mitt samvete klia inom mig och hjärnan började frenetiskt planera hur jag skulle kunna lägga upp läxorna på bästa sätt under dagen för att hinna med allt. Jag måste sluta stressa mej för sånt. Jag går ju inte ens i nian! Jag får börja prioritera annat också. Läxor ska INTE vara det första som strömmar in i hjärnan när jag vaknar en söndagsmorgon. Nej då vet man att nått är fel, fel fel fel FEL! Haha ursäkta utbrottet... :P Det jobbiga är att nästa vecka har jag ännu mer plugg än den här veckan, av olika anledningar. Hur ska jag stå uuuut?
Haha jag är OCKSÅ bra på att whina eller hur Hannes? xD (han klagade på att han klagade för mycke...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar