2009-12-04

Christmasfeeling

Jag kan inte hjälpa det, fastän jag är sjuk och så, kan jag inte hjälpa att va glad. U wanna know whyy? Jo för jag hör julmusik och har pyntat hela mitt rum med julsaker, madicken är här, snart kommer pappa me sushi och jag kollar just nu på olika kurser på Kulturama! :D Jag VILL verkligen gå på gymnasium där, och då är de ju bra att ha gått där innan på kurser, de fattar ju alla. ;) Men de finns så många olika, sång i grupp, solo, streetdance, jazz, modern, klassisk balett, målarkurs, fotokurs, alltihopa vill jag gå på! Gaah va svårt. Och sedan när jag ska söka linje på kulturama då, shiiet va ja kommer va förvirrad. Danslinje, sånglinje, musikallinje eller konst&designlinje? XD Fast det tar jag senare, det blir mitt framtida problem. Nu är mitt problem vilka kurser jag ska gå. Inte mycket problem egentligen x). Men jag kan inte gå alla eftersom det är så mycket plugg och så. Fast det är egentligen slutbetygen som räknas. För på kulturama får man 10 p för alla G, 15 p för alla VG och 20 p för alla MVG. Och sen lägger dom till poäng utöver skolbetygen när dom ser hur man ritar / sjunger / dansar o.s.v beroende på vilken linje man går.
LÄNGTAR! :D

Det är föressten mitt första inlägg i december, superbloggare here i come... -.- x) Men iallafall! De ja tänkte säga var att jag har en chokladkalender i hello kitty style. That´s right, min chokladkalender har två söta hello kitty´s på sej. That´s right, min chokladkalender äger din.

Men nu ska jag gå till Ejke och Alex, kolla föressten in de här klippet som Ejke filmat, de e en av hans kompisar... x)

3 kommentarer:

  1. Anonym5.12.09

    Älskar din blogg! / pandi

    SvaraRadera
  2. sv t. Pandi: åh taack :D glad ja blir :)

    SvaraRadera
  3. Super fin blogg du har! :D

    SvaraRadera